BEBIS DÖD! :(

14 januari

Sorgsna nyheter, sparveln överlevde inte :(
Vi vet inte om ni vill veta vad som hände, men nu får ni det ändå..
Camilla hittade den halvt nedgrävd bland spånen UTAN HUVUD!
Kan ni tänkte er något så hemskt? När jag äntligen började tycka om en råtta, så blir den uppkäkad av sina barbariska föräldrar! Förhoppningsvis var den redan död innan de började gnaga på den. Men i vilket fall som helst är det Mimmis fel. Dumma Mimmi.
Stackars Camulla har fått gå runt med bilden av en halv råttunge på näthinnan hela dagen, medan Johnny har försökt se det positiva i det hela. Han har tjatat om att Camullis ska ta en bild på den halvätna kroppen eftersom det förmodligen kommer öka besökarantalet på bloggen!  (..eller minska) haha. Hemskt. Tror tyvärr inte någon sådan bild kommer dyka upp, men vänta och se!

Om det är någon som är intresserad av att delta på begravningen så är det bara att meddela Camilla, för annars blir hon själv...

NEJ! PÅ DETTA KOMMER DET INGEN BILD, OCH DET SKA NI VARA GLADA FÖR. JAG KAN FORTFARANDE INTE FÅ UT BILDEN AV LILLA SPARVELS FÖRLORADE HUVUD UR MITT HUVUD..

Men däremot gjorde jag en liten film till minne av honom. Se nedan..



Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag kommer gärna! Jag kan köra den i min Vento till begravningsplatsen om så önskas. En fråga bara, blir det begravningskaffe efter?

2008-01-14 @ 18:20:46
Postat av: Kalle eller den jäveln som skrev inlägget med mitt namn

Jag vill att ni tar kort på den från alla olika vinklar som mugshots (fängelsebilder:D)och lägger upp dem på bloggen.

2008-01-14 @ 18:38:06
Postat av: Anonym

hahaha fattar ni? Mugshots! Han har ju inget huvud:D hahaha

2008-01-14 @ 18:42:30
Postat av: kalle (den riktiga)

Nej nej, det var inte jag, nu har du fått något om bakfoten Pjär. Dock har jag fyra nya namnörslag, leif, leila, lars och lisa

2008-01-14 @ 18:45:20
Postat av: Anonym

Jag kommer på begravningen om jag får öppna kistan :D:D:D:D

2008-01-14 @ 18:45:51
Postat av: abba 4-ever

Snälla döp dom efter Abba, en bra musikgrupp dessutom en kvartett som era möss nu är, alltså. Björn, Benny, Agneta och Anni-Frid. Vill bara säga att Abba är de bästa och era möss kommer bli mina idoler om ni döper dem efter mitt förslag.

2008-01-14 @ 18:50:20
Postat av: E=mc^2 = sant

Jag tycker att ni ska döpa dem efter fysiklärare för att fysik rulez! Mats, David, Jason och Frida!

2008-01-14 @ 18:54:32
Postat av: Konfunderad

Hur är det egentligen, hur många killar/tjejer är det? Svårt att bestämma namn om man inte vet. Dock har jag fyra namn som funkar likväl på tjejer som killar; Kim, Hanna (arabiska), Johnny och Maria

2008-01-14 @ 19:07:26
Postat av: Malin

Tjeena! Det är så att jag missar begravningen då jag måste gå o köpa godis på Maxi vid den tiden. Sorry Camilla och Johnny men godis är
alltid första prioritet. Jag ska dra dit med min bästa kompis och lookalike Sofia Vinsa i ettan på Ragnhild. Kom på en grej, ni kan ju döpa de två vita mössen till Malin och Sofia för vi är ju jävligt lika. Ha det skoj!

2008-01-14 @ 19:18:30
Postat av: Instämmer

ni är fan jävligt lika

2008-01-14 @ 20:29:28
Postat av: Japp

Men de är väl näsan som skiljer, inte sant Malin? :J

2008-01-14 @ 21:08:59
Postat av: Mulle

Älgen, du ska få en snyting imorrn. Och alla andra, bloggen är till för våra råttor, inte för att mobba mig!

2008-01-14 @ 22:41:11
Postat av: åhhh stackars er lixom bah, fan va ledzzen ja skulle ha blivigt (och redan är), emo is the shit

Nää va tråkigt "snyfft", Här kommer i alla fall fyra ledsna namnförslag, emo, miss sad, mr cutt och ugly skin


Hare gått och glöm inte att ta med rakblad vart ni än går!
Hejs

2008-01-15 @ 20:25:55
Postat av: obscure name

Descartes
Tog 150 år innan man hittade hans huvud, de kapade av den för att han inte fick plats i kistan. De sägs att han dog av de kalla vädret.

Då kan de ju stå på graven "Cognito, ergo Mus"

2008-01-15 @ 23:52:59
Postat av: Gina

Hörru, fattaru ska ja kutta dig? Dom ska heta Viva Gina! Yuffsi är ett annat gulligt namn! jani vad vad.....

2008-01-17 @ 13:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0