Musse - Man eller Mus?

23 Februari

Vi har glömt berätta en sak för er. Egentligen är det Camulla som har hållit det hemligt för oss ett tag, så vi har helt enkelt varit lika ovetande som ni...

Det var nog smart av Camulla att inte berätta att Musse smet eftersom han skulle flytta hem till mig några dagar senare. Så när jag håller i buren hemma hos henne, precis på väg att åka hem till mig, så berättar hon att Musse visst råkade hoppa ur buren. Efter en lång jakt fick hennes lillasyster som tur var tag på den lille busen!

Men, denna rymning innebär ett fall från byrån på cirka en meter. Hur klarade du det Musse,
är du man eller mus?


image14

Kommentarer
Postat av: Cam

Grymt inlägg mulle! Du borde lägga till ett litet "P.S." och säga att han faktiskt var man, som lyckades smita igen - från dig! Hahaha!

2008-02-23 @ 18:06:15
Postat av: Anonym

ser exakt ut som Pelle gjorde..... *tår i ögat*

2008-02-25 @ 00:15:05
Postat av: emmy

det var från mig mulle. men det vet du ju redan eftersom du är du.

2008-02-25 @ 00:15:48
Postat av: Johnny

adam är snygg som fan

2008-04-10 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0