Babylycka!

17 Februari

Mimmi och Musse har återigen gjort sitt jobb vilket resulterat i 4 små bebisar! Och återigen är hälften av bebisarna svarta och hälften vita, det återstår att se om könsfördelningen är lika jämn...

      

Tyvärr har inte Musse fått se sina produkter men de andra flickungarna står nu för hans arbetskraft. Musse "the Godfather" regerar nu i mitt (Mulles) hem tillsammans med sin lärling Simba. De spenderar nu dagarna åt att försöka överleva min hund som försöker fiska upp dem så fort jag vänder ryggen till.
Det finns mycket plats kvar i familjegraven....


Pip!

Kommentarer
Postat av: Charles

Det verkar vara Disneytema på era råttnamn, Simba, Musse, Mimmi, Bagheera så här kommer ett par till: Askungen, Cruella De Vil (stavning?), Balou, Knatte, Joachim Von Anka, Mulan (är det en person?), Tarzan. För namn lär ni behöva nu när ni har så många! Det skulle också kunna vara så att temat är namn på djur som varit med i Disneyfilmer, men det ignorerar jag till viss del.

2008-02-21 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0